pirmdiena, 2017. gada 2. janvāris

Būtiskākie no 2016. gada krikumiem


2016. gada ierasti vienam no pēdējiem ierakstiem pietrūka spēka, tāpat kā izturēt dalību maratonā... Acīmredzot padevos ne tām labākajām emocijām, kas rodas no neziņas. Īsumā: gadu beidzu ar dakteriem un sākšu ar viņiem. Šaubas par lēmuma pareizību tomēr nelika man atteikties no nedēļas ārpus Rīgas, ārpus mobilā zonas, ārpus rutīnas... Vismaz esmu atgriezusies ar jaunu enerģijas lādiņu. :)
Savas gada atskaites reizēm mēdzu pārlasīt arī pati. :) Un izceļu savā emociju saulītē dažus sev nozīmīgus notikumus, mirkļus, kuri paspēti piemirst... Arī tagad vispirms atgriezos aizpērnā gada pirmssvētku dienās, kad laicīgi esmu ieblogojusi par iepriekšējiem 12 mēnešiem. Saprotu, ka daži labi momenti 2016. gadā nav atkārtojušies, saprotu, ka pļavā satiktā medīgā Pipara vairs nav... Un cauri rindiņām saprotu, ka viss gaiss tobrīd virmoja citādi nekā pēdējā pusgadā... :) Jo negaidīti mainījās darbs. Un aizvien turpinu adaptēties, taustīties jaunajā dzīves situācijā. Un jo svarīgāk man liekas darīt paralēli kaut ko diametriāli pilnīgi pretēju ikdienai, lai izvēdinātu galvu... kaut vai pablogojot... Atšķirībā no 2015. gada, kad šo un to sekojamajos latviešu blogos garām palaidu, pagājušā gadā lasāmviela krietni samazinājās. :( Nebūtu pareizi teikt, ka Blogger nav modē vairs, jo starp ārzemniecēm atradīsies gana daudz, kas veido ierakstus vai katru dienu...

Kāda tad būtu manu 2016. gada 12 mēnešu krikumu esence?

Janvāris: 
Grūti atrast vienu vienīgo, labāko, īpašāko krikumu. Izrādās, janvārī man lipuši klāt dažādi baciļi un līdz ar to mājas arests, rokdarbi, pārdomas, blogošana... :) 
          Tās pārējās janvāra iedvesmas kartiņas tā arī nav nekur rādītas. Nu nevar jau zināt, vai īsti                   gatavas... :)
  • janvārī esmu sagatavojusi atrādīšanai kādas kartiņas tapšanu.
Februāris:
Aktuālas mājas lietas un tuvākā apkārtne.
  • mēnesis sākās ar 2 tortēm un 9. februāra gaviļnieku saraksta papildināšanu (manā galvā :D ).
  • ieraksts par kādu Rīgas rajonu, kura nākotnē dzīvošana nav paredzēta. 
Marts:
Daudz laika esmu pavadījusi virtuvē. :)
  • pašai jau man patikās tas tējas rituāls. Un tik mistiski, ka, baudot nesteidzoties, kāda steidzīga doma sāk urdīties pa galvu. :D Un likās - vairāk tējots, bet tomēr vien četras reizes martā un + vienu aprīlī esmu rakstījusi "Par tēju ar tēju". Iespējams, ka šogad arī saorganizēšu kādu atklāto tējas dzeršanas pauzi. :) 
  • zaļā virtuvē zaļa dzīve! - rakstīju martā. Dzīvojam zaļi - tāda kartiņa manī noraugās no decembra. :) Un decembrī ēdām jaunos lokus! Zaļais mūsmājās noteikti būs arī šogad!
Aprīlis:
Ceļojuma un kultūras deva.
  • bloga kārtējo dzimšanas dienu gribējās klusu... 
  • mēneša beigās aizlaidām uz Tartu. Izmēģinātā firma uz AHHAA centru brauc diezgan bieži un bieži arī taisa atlaides. Kaut internetā klejo dažādas atsauksmes, no savas puses iesaku nebaidīties, ja vien pieteikšanos neatliec uz pēdējo brīdi. ;) 
  • neesmu sekojusi līdzi, cik reizes gadā mums būtu iespēja noskatīties kādu latviešu opereti Rīgā, bet vismaz šī gada sākumā "Balli Savojā" varēs redzēt Cēsīs, bet "Jautro atraitni" - Rēzeknē... Vai būs vēlāk Rīgā? Pirms gada bija... :) 
Maijs:
Ziedēšana! :) 
  • šis laiks vairs nav iedomājams bez cilvēku mudžēšanas Uzvaras parkā. :D 
  • 2016. gada atklājums - Rīgas tulpes! Tās pildītās, peonīgās man ļoti patika! :) 
  • kurš telpaugs pārņem manas palodzes? ;)
  • drusku skumji, ka "Dauderos" ziedi, ziedēšana baudāma tik ar rododendriem vien... Bet tad gan šķiet, ka pats piesūcies pārpilns ar to smaržu! Itin nemaz nav jūtams nekas riebīgs no dzelzceļiem, rūpnīcām, kas ir tepat, tepat...
  • laimīgie ceriņi. :)
Jūnijs:
Zinot, cik gadus man nojuka tulpjukoka lūkošanas brauciens... :)
  • mēnesi sāku ar radošuma meklējumiem internetā. Iedvesmai taureņu atklātnes zili baltos toņos.
  • un atkal siekalas skrien mutē, lasot šo! :) Un ir vēl sakāmais par krējuma pagali. Trīs gadus esmu daļēji dzīvojusies pa Skrīveriem. Kad Pārtikas kombināts virzījās uz gala pusi tolaik... Šo to varēja vēl dabūt ("Gotiņas" man negaršo...), bet slavenā krējuma pagale bija tikai bērnības atmiņās. Jūnijā es padomjgadu garšu nesajutu, lai kā viņi paši uz to pastāv... :D Tagad iepirkos pie konkurentiem, arī skrīveriešiem, bet nosaukums, iepakojums nedaudz atšķiras, un garša arī! Es pat nepiesaukšu vairs bērnību, bet Skrīveru saldumu produkcija mani uzrunā vairāk par Pārtikas kombināta vienīgo patiesību... :)
  • kas lēni nāk, tas labi nāk? Noteikti! Tikpat kā dzimšanas dienā uzdāvāju savām acīm tulpjukoka ziedus! :)
  • laisks ieraksts par kaķi ar pilsētnieka dzīvesveidu. Šobrīd viņam atkal mājas režīms. Vismaz putniņu kinozāle pieejama. :D Un, ai, cik labi, ka istabā parādījās eglīte - lielisks slēpnis, nepamanītam tupēt un vērot, vērot, vērot! :) 
Jūlijs:
Kad modernās tehnoloģijas izkonkurē daba... :)
  • viedās spēles... Ja gribas kaut ko spēlēt, tad labāk tā, lai kustinās smadzenes! :) Viedtālrunis bīstams varbūt kļūst tiem, kuros slēpjas atkarības, taču es vasarā savilku savā telefonā šīs vietnes, dažas reizes paspēlēju un atgriezos tikai nesen - Ziemassvētku brīvdienās. Un zināšanās atkal robi, jo treniņu nav. :D 
  • Rīgas botāniskā apmeklējums iedvesmojis fotostāstiem par rozēm un taureņiem...
  • īstiem lauciniekiem rīts sākas tā ap pulksten 4, man gana agrs - ap 6. :D 
  • ja nemaldos, pirms gadiem man bija jau tāds palielāks taureņu sakopojums papīrdarbos. Varētu teikt - atgriešanās
  • izrādās, Rīgas puķudobes mēdz būt mīklainas. Kaut šī mani mistiski piesaistīja, es tikai no Ušakova ieraksta sociālajos tīklos sapratu, ka neko nebiju sapratusi! :D 
Augusts:
Bija divi ceļojumi, bet Anīkšči aizņēma tik daudz vietas, ka par otro tā arī neko neuzrakstīju.
  • ieraksts par sīpolpuķu pārstādīšanu ir varbūt pat skatītākais no visiem pērnā gada publicējumiem. Tas noteikti man noderēs arī pašai. Kad tas dārziņš būs. :)
  • viendienas ceļojums uz Anīkščiem (kopā kādi ieraksti četri...)
  • kopumā vasara likās nekāda, jo sen nebija iegadījusies tik ļoti lietaina, taču sēnes auga griezdamās! 
Septembris:
Lūkošanās mēnesis. :)
Oktobris:
Sevis pilnveidošana roku kustībās.
  • viens riktīgi nomarinēts ieraksts - par paper cut lapām un mēneša nogalē kaut kas pilnīgi svaigs. :)
  • papīrdarbu sērija: balts uz balta.
  • izaicinājums pašai sev - dejošana! 1. daļa publicēta, 2. daļa vēl čuč melnrakstos... ;)
Novembris:
Vecās labās grāmatas un jaunie piegājieni rokdarbos. :)
  • mans atklājums - Jānis Lapsa. :) Pirms dažām dienām secināju, ka laukos ir vēl pārs viņa grāmatas.
  • kā pirmo šeikeri taisīju...
Decembris:
Ak, šis īpašais Ziemassvētku laiks! :)
  • Spožas un ne tik spožas zvaigznes... Jaunā gada izaicinājums varētu būt citādi izlocītās atklātnes.
  • 10. decembris - dāvanas sarūpētas, naudas koks uzziedējis, vārdu sakot, Ziemassvētki var startēt! Man tie parasti pienāk ātri - ar saviem pasākumiem un laicīgu izbraukšanu no Rīgas. :) 
  • konkursiņš. :) Man patīk cilvēkiem sagādāt prieku, bet izlozēs nepatīk tas moments, kad kāds paliek aiz strīpas... :( Nebiju gaidījusi, ka atsauksies tikai viens cilvēks - Rita, taču esmu pārlaimīga, ka Rita ieguva to, ko vēlējās! :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru