sestdiena, 2016. gada 10. decembris

Decembra pirmā dekāde :)

Ir tādas dienas, laika posmi, kad dzirdu cilvēkus sakām veikaliem iet ar līkumu. Tā kā manī nav attīstīta šī sievišķības puse - "ķemmēt veikalus" - tad es varu pazaudēties tikai tādos veikalos kā HobbySet vai Pērļotava. :) Un mani ne mazākā mērā neuztrauc un neietekmē Ziemassvētku iepirkšanās drudzis. Esmu pilnīgi imūna. :)
Laikapstākļi šonedēļ tādi krasi mainīgie: te kūst, te salst, te silst... rīt snigšot... Bet dāvanas, neskatoties ne uz ko, tādas zaļas šogad sarūpētas... :)
Pagājušajā nedēļā tapa prāva kaudze apsveikumu. Pašai nu jau diktum par daudz, tāpēc rīt izsludināšu ātro apdāvināšanos... kā senos laikos... :)
Jā, domās gan esmu Ziemassvētkos. Arī nākamajā bildē redzamo es saucu par Ziemassvētku brīnumu! :)
Ziemassvētku vai neZiemassvētku kaktusam nolasot pārziedējušos ziediņus, ieraudzīju pumpuriņus naudas kokā! Būtībā pat ne paziņu vidū, tikai internetā esmu redzējusi bildes, ka zied šitie koki arī! Nu tad gaidu, kas izplauks! :)
Tā man aizsācies gada pēdējais mēnesis. :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru