trešdiena, 2016. gada 13. jūlijs

Viedās spēles

Pēdējie atvaļinājumi kļūst aizvien neprognozējamāki :). Šogad, piemēram, mājās mani visu laiku gaida palodžtomātiņi :). Varu ļauties tikai ceļojumiņiem. Savā ziņā esmu aktīva sabiedriskā transporta finansiālā atbalstītāja :). Jau ne reizi vien ievērtēju šo lielisko piedāvājumu :). Ja par braukšanu kā tādu, tad sajūsmā esmu arī par šo viedo aplikāciju, kura, starp citu, izņemot bez kontroles "stučītāju" ziņojumiem, labi sevi attaisno arī bezsaistes režīmā :).
Svarīgs moments ir laika aizpildīšana, kas paiet iekš transporta un gaidot pārsēšanos. Šajā ziņā dievinu tramvajus un vilcienus, jo citos transportos nespēju ne palasīt, ne mocīt telefonu. Bez dažu īpašu grāmatu lasīšanas, šogad esmu pievērsusies viedajām spēlēm. Tagad topā ģeogrāfiskās spēles - sfēra, kas nekad nav bijusi mana stiprākā puse. Par spēli, ar kuru mokos joprojām, varbūt citreiz, bet tā soli pa solim esmu nonākusi līdz tam, ar ko patiesībā būtu jāsāk - ar to, kas vistuvāk. Meklēju spēli par Latviju. Pirmā, ko instalēju un kuru paretam aizvien uzspēlēju, jo visu vēl nezinu, ir Kas? Kas? Ko? - spēle par šo un to, ko latvietim derētu zināt :) Gribējās kaut ko par Latvijas pilsētām un nonācu pie šīs. Nebiju uzmanīgi izlasījusi aprakstu, tāpēc produkts neatbilda cerētajam, bet neko - pati vainīga :)... Būtībā - visi, kuri skatījušies raidījumu "Mīlu Tevi, Latvija", atpazīs spēles taktiku. Secinu, ka man tā švakāk ar Kurzemes pilsētu atrašanu kartē, taču tas pārāk negremdē spēlē kā spēlē, jo kļūdīties 30 km rādiusā te skaitās labi... Bet lielāks kauns man, kā dzimušai un augušai vidzemniecei, uzskats, ka Cēsis un Cesvaine kaut kur blakām vien ir :D. Paralēli nosaukumam, redzams arī ģerbonis, ko, it kā man likās, tā īpaši neredzu, bet, spēlējot citu spēli, sapratu, ka palīdz gan tā esamība. Pēdējās spēles ir viena autora, tāpēc ar vienām un tām pašām kļūdām pareizrakstībā (to tiešām nav daudz, bet ir). Bet vismaz vārds "ģerbonis" ir pareizi, kura rakstībā ir tik viegli kļūdīties, jo izrunājam taču ē! Ģerboņu spēlē ir vairāki varianti, kā vēlēties to spēlēt un ļauts 3 reizes kļūdīties. Bet mēdz "izkrist" arī pa tādam piedāvājumam, ka ķļūdīties nav iespējams :D :
Kaut sākumā putrojos diezgan, ģerboņus apguvu ātri.

Vārdu sakot, šajā atvaļinājumā esmu padevusies viedo aplikāciju izpētei un intelektuālo spēļu popularizēšanai. Tāpēc arī izveidoju jaunu krikumiņu: viedās spēles :).

P. S. Ja kādam padomā kāda latviski ģeogrāfiska aplikācija, lūgtum, dodiet ziņu man :) !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru