svētdiena, 2016. gada 18. decembris

Pirkumi

 
Ir man tādas vietas, pasākumi, kas atliekas no gada uz gadu. Beidzot sanāca aiziet uz LMA "Jarmarku". Šis tirdziņš ir pircējam draudzīgs vismaz ar trim lietām: 1) nav ieejas maksas, 2) nopirkto preču vietā tiek izvietotas citas, 3) notiek ilgi - šogad no 15. decembra līdz pat 30-ajam (izņemot Ziemassvētku brīvdienas). Pēc foto internetā likās, oi, cik daudz! bet reāli nav nekāda milzu zāle. :) Preces izkārtotas brīvi, pa grupiņām - pēti, izvēlies, ņem un beigum beigās aizej pie kopīgas kases samaksāt. Norēķināšanās, protams, skaidrā naudā, bet šogad 1. stāva vestibilā pieejams arī bankomāts. Ļoti,ļoti daudz gleznu! 2. vietā laikam auskari. Un tad pa druscim no keramikas, auduma izstrādājumiem... Redzēju arī vienu pārtikas izstrādājumu, kuram līdzīgus parasti lieto bērni, bet šoreiz tieši bērnus mammas centās turēt no šī pa gabalu... Cenas... cenas studenti liekot pēc savas izvēles, daļa aizejot akadēmijas rekonstrukcijai, bet bija tādas preces, kuras es nespētu pārdot tik dārgi, piemēram, priežu čiekuru auskarus. :) Vienīgais, ko šoreiz nopirku, bija auskari ar Latvijas kartes kontūru. Uzrunāja pati ideja, bet izpildījums varēja būt labāks, jo citādi būtu pirkusi ar spoguli, bet beigās viss nosvērās par labu atstarojošajiem. 
Laikam jau vakar man bija kaut kas tieši ar to spoguļošanos, jo vairākas reizes nocilāju magnētu - spogulīti, tomēr izspriedu, ka man pašai nav kur tādu pielikt un citi var nesaprast tādu dāvanu. :) 

Vakar biju arī savā mīļajā HobbySetā. Uzdāvināju sev dāvanu. :) Tieši pēc pirkuma pienāca ziņas, ka šodien ir īpašā diena: gan ka strādā svētdienā, gan ka 20% atlaide. :D Nu neko... :) Bet dāvana jau iemēģināta un gandarījums apbojāts. Esmu jau agrāk tikusi darboties ar šādiem instrumentiem un kaut kā tie man likās ilglaicīgāki. Redzēs, kā būs, bet pašlaik viss šķiet ātri salaužams, kaut it kā nav Ķīnas ražojums... Skaitās, ka ir stūru apaļotājs, bet vismaz printējamā papīra stūri nogriezt nespēja. :( Varbūt par plānu, taču mans atsevišķi pirktais stūru apaļotājs man uzticami kalpo jau vairākus gadus un vienlīdz labi tiek galā gan ar šādu papīru, gan kartonu... Šodien vismaz pilnīgi pārorientējos mājas svētku rotājumos, jo man taču ir šis aparāts! :) 

Un vēl dažas Rīgas skatlogu bildes: 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru