svētdiena, 2017. gada 22. janvāris

Mani kaimiņi...

Tūlīt, tūlīt paskaidrošu, kāpēc tik pavasarīga bilde te. :)
Mans termometrs šorīt rādīja mīnusus. Bet brīvdienu rītos man patīk nesteidzīgi gatavot kafiju pie atvērta loga. Akācijā ielidoja vārna. Izrūca (es nespēju pateikt, ka izķērca, jo tas izklausījās kā rūciens!) īsas skaņas un grozījās, grozījās, lai iekārtotos kokā tā, kā viņai šķita pareizi. Un sāka ar knābi plēst mizu. Ooo, šos izgājienus es pazīstu! Bet parasti tas tomēr ir pie ieilgušiem plusiem, kad pat cilvēkam, ja vien nebūtu izgudrots kalendārs, šķistu, ka pavasaris klāt. :D Pamanīju vēl vienu citā kokā ņemamies un atcerējos par kaimiņiem.

Man jau bija aizdomas, ka stāv te, blogā, kaut kas pusrakstīts. Jā, atradu šīs pavasarīgās bildes un nelielus pierakstus par rosību aiz loga. Tik tuvu viņas man bija pirmoreiz, jo pērnajā ziemā tika nozāģēts koks ar veco mājvietu. Kamēr akāciju lapu aizkari vēl pavisam plāni, vārnu ģimenes dzīve bija kā uz delnas :) Spēju iztēloties, cik daudz pacietības un cik stundu prasījušas tās skaistās putnu bildes, ko noķēruši profesionāļi. Man skaistākie momenti palikuši tikai acu atmiņas kartē. :) Ātri noreaģēt spēju tikai ar mobilo, tāpēc nevaru dalīties ar to īstumu, kas bija. Bez tam vārnas bieži mani pamanīja, tad vairs nelidoja ligzdā, bet no zara uz zaru, kamēr aizlaidās uz pretējās mājas jumta, kur pauzēja ilgi. Negribēju, lai tamdēļ viņu bērni iet bojā bada nāvē.
 
Bet kaut kā man izdevās 2 bildes ar bērniem noķert :) Mazajiem prātā vien ēdiens. Viņu atvērtie knābji man atgādina rozā tulpju ziedus :)
Kad jau bija šitik lieli, ļoti ātri pienāca tas laiks, kad rausās uz ligzdas malas, tupēja tuvākajos zaros un vienudien akācija palika viena. 

Redzot vārnu šīrīta rosību, nolēmu paskatīties, vai tiek veikts remonts man zināmajā ligzdā. Un man par pārsteigumu - akācijas vienkārši nav! (tad skaidrs, kāpēc grādiem nav nozīmes...) Viendien, nākot no darba, manīju, ka šur tur zāģēts, bet, par cik sanāk iziet no mājas tumsā un pārrasties tumsā, akācijas iztrūkumu pamanījusi vēl nebiju... 
Jutos motivēta pārbaudīt melnrakstus, bet tagad tas sanāk kā veltījums maniem bijušajiem kaimiņiem... :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru