piektdiena, 2013. gada 13. decembris

Vēl solīti tuvāk svētkiem!

Ziemassvētki - vienīgie, kas man asociējas ar smaržu: mandarīnu un piparkūku kokteili! Vairākas nedēļas viena no šīm smaržām mani sveicina no rītiem, ejot garām "Ciemakukulim", tāpēc šogad piparkūku mīklu nolēmu iegādāties tieši tur! Nu ne tikai tāpēc... Biju dzirdējusi, ka viņi neaizraujas ar mākslīgajām piedevām, jo pašu bērni saskārušies ar veselības problēmām. Mīkla lieliska pēc konsistences, neķep pie galda un ruļļa, nezaudē formu cepoties, bija patīkami ar to darboties:) Var jau būt, ka dēļ dabīguma vai arī mana ne ideāli elpojošā deguna, smaržu un garšu gaidīju nedaudz citu. Garšīgas ir, bet liekas, ka ir ēstas garšīgākas... Taču tas mani neatturēs izmēģināt arī ingvera - citrona piparkūku mīklu:)
Pirms šodienas cepšanas pamanīju krāsu spēles debesīs:
Nesen atradu vienkāršu atklātņu šablonu. Es to gribēju kaut kā pielāgot savām izgriešanas vajadzībām, bet neplānoti paralēlie plāni un esmu izgriezusi kaudzīti darba vajadzībām:
Šogad tā arī jūtos - ejot solīšiem... Pirms gada jau oktobrī biju iedvesmas pilna, tapa tik daudz lietu Ziemassvētkiem! Taču novembra beigās, zaudējot tuvu cilvēku, arī decembris pagāja sērīgās noskaņās, Ziemassvētku svinēšana bija diezgan nosacīta. Tā kā arī šī rudens pavērsieni man "izsita pamatu zem kājām", skriet neuzdrošinos... un arī plānot ne... vienkārši ļaujos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru