trešdiena, 2015. gada 25. februāris

Februāris - mīlestības mēnesis - 26

FOOD FACT: Citrus fruit aids the body in flushing out toxins and jump starts the digestive tract with enzymatic processes. Lemon juice aids the liver in its cleansing processes. To increase detoxification, start each morning with a warm glass of lemon water. - LIVER CLEANSING DIET - Learn how to do the liver flush by clicking https://www.youtube.com/watch?v=e2SxDemOO54 by Jordan Blaikie (LiverFlushMan) I LIVER YOU 
http://www.flickr.com/photos/aygul/2505658557/
***
vai tu vēl mani mīlētu,
ja tevi apģērbtu apelsīnu mizās
un apsegtu tavas acis ar lillā zīda lakatu?
vai tu vēl mani mīlētu,
ja tevi pielīmētu pie sienas
un apgaismotu – kā muzejā?
vai tu vēl mani mīlētu,
ja tevi piepūstu ar hēliju
un laistu gaisā?
vai tu vēl mani mīlētu,
ja uz tava vēdera iegravētu
kādu Čaka dzejoli?
vai tu vēl mani mīlētu,
ja tevi iestādītu papardēs
un aplaistītu ik pa trim dienām?
bet vai tu vēl mani mīlētu,
ja tevi ievilktu ādas vākos
un iebāztu grāmatu skapī starp Kafku un Nīcši?
un ja ap tavām ausīm karinātu zvanus
un svētdienas rītos ieslēgtu baznīcas tornī,
vai tu vēl tad mani mīlētu?
ja saki, ka vēl mani mīlētu,
tad nāc.
ieslēgsimies guļamistabā.
rādīšu tev adītus dzejoļus –
no dzijām,
mandelēm
un citronu mizām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru