pirmdiena, 2014. gada 15. decembris

Gads Neimindes zīmē - 1. daļa

Rīga  šogad ir Eiropas kultūras galvaspilsēta, tāpēc, gadam ritot, tika un vēl tiek piedāvāti dažādi mūzikas, kino, teātra, literatūras, mākslas, vides projekti. Man gan būtu gribējies, lai tie ir "uzbāzīgāki", lai reklāmas ņirbētu pilsētvidē, internetā, bet... kaut kā nemanīju:( Diemžēl gads tikpat kā beidzās, kad sapratu - āāā, nu jāāā, tā teikt - kur es agrāk biju :D 
Liktenis man laikam bija lēmis tikai Rīgu tuvāk iepazīt... Tātad, ko esmu guvusi no šī projekta? Atskārsmi, ka ir cilvēki, kuri materiālisma laikmetā spēj nedomāt par naudu, savu laiku, bet entuziastiski vāc materiālus par savu dzīvesvietu, vada ekskursijas. Pirmā tāda man bija miniformātā Sarkandaugavā, ilga tikai kādu pusstundu (bija vairāki reisi), bet bija interesanta un arī pieprasīta, jo man toreiz izdevās pierakstīties vairs tikai uz kādu no pēdējām krievu valodā piedāvātajām. Atceros, ka bija nobīdes no plānotā laika, bija laikam arī salūzis viens no vecajiem "rafiņiem", bet kolēģi jau tamdēļ ilgāk strādāt negribēja...:( Toties pavisam citas kvalitātes bija ekskursijas uz Bolderāju - glauni autobusi, startēšana puslīdz laikā ("puslīdz" - tikai aiz tolerances pret kavētājiem) un bezmaksas ekskursija vismaz 4h ilgumā:) Kā raksta organizatori: "Līdzfinansējums projekta "Sadarbības tīkli Bolderājā" ietvaros. Programmu "NVO fonds" finansē EEZ finanšu instruments un Latvijas valsts. Projektu finansiāli atbalsta Islande, Lihtenšteina un Norvēģija". 
Oktobra vidū bija pirmā, dubultgarā, no grīvas līdz grīvai, lai saprastu, ka Bolderāja un Vecmīlgrāvis, Daugavgrīva un Mangaļsala blakus vien ir:) Es to būtu gribējusi - atgriezties pazīstamajās vietās un tuvāk iepazīt noslēpumainās, bet... Bet es nebiju ne reizi iegājusi "Rīga 2014" mājaslapā, nebiju nevienā no Bolderājas grupām sociālajos tīklos un tas man liek domāt, ka citādi es nemaz to nevarēju uzzināt:) Drīzumā pastāstīšu, kā tiku uz divām nākamajām ekskursijām un ko tajās redzēju, uzzināju:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru