sestdiena, 2014. gada 5. jūlijs

Starp krabjiem un Vecāķiem

Esmu neaprakstāmā sajūsmā par sauli, kura visu dienu turas zilajās debesīs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sestdiena pagājusi starp virtuvi un Rīgas jūras līci:)
 
Dienas pirmajā pusē nodevos eksperimentiem ar krabju nūjiņām.
Atlasot produktus kotletēm, pa vidu nolēmu izmēģināt krabju nūjiņu pastu. 
Izejvielas:
  • 100g Vici krabju nūjiņu;
  • 50g Holandes (mans favorīts ir Cesvainē ražotais) siera;
  • ķiploks, sīpols, zaļumi pēc vēlmēm un garšas.
Vislabāk visu samalt gaļasmašīnā vai sablendēt. Šeit noteikti var pievienot arī sviestu, bet uzziest uz maizītes var arī bez tā:
Krabju nūjiņu kotletes sev atklāju nesen. Pirmoreiz pat visa smalcināšana notika ar nazi vien, jo gaļasmašīnas man nav, bet blenderis bija labi aizmirsts:) Kaut masa tikpat kā neturējās kopā, galvenais to bija dabūt uz pannas un tur jau siers veica savu:) Siltais gala produkts mani īsti neuzrunāja, bet vēlāk, īpaši pašas pēdējās kotletītes, apēdās gardu muti:)
Izejvielas:
  • 400g Vici krabju nūjiņas;
  • 200g Holandes siera;
  • 2 olas;
  • ķiploks, sīpols, zaļumi pēc vēlmēm un garšas;
  • eļļa cepšanai.
Smalcināmos produktus vispirms sagriezu, tad sablendēju viendabīgā masā, pievienoju olas.  Masu ar karoti (kā kotletītes) liku sakarsētā eļļā uz pannas, apgriežot uz otru pusi, saplacināju, lai labāk izcepas. Tā kā man nav pretenziju pret ķiplokiem un sīpoliem, tad man šajās kotletēs pati galvenā ir siera un sīpola garšas saspēle. Nejutu nekādu krabju vai zivju garšu (ja ņem vērā, ka nūjiņas negatavo no krabjiem, bet mintaja)...

Bet dienas otrā puse pagāja Piejūras dabas parkā:
Ceļš jau tik ierasts, bet līdz šim nepiefiksēts bildēs...
Māja, no kuras balkoniņa noteikti var skatīties jūru...
Šeit ir neviena vien ēka ar niedru jumtu, taču, ja Vecāķos gadās izcelties ugunsgrēkam, tuvākais ugunsdzēsēju depo ir tikai Sarkandaugavā:(
Kā jau karstā dienā, cilvēku bija daudz:)
 
Un gluži kā jūnija beigās Aija rakstīja, tālumā (aiz mola) bija redzama kuģu rinda, vienubrīd saskaitīju astoņus:) Arī lidmašīnas vairākkārt pārlidoja pludmali...
Lai arī pilsētā bija viennozīmīgi karsts, Vecāķu pludmalē pūta jūrasvējš, brīžiem man gribējās, lai būtu līdzi plāna jaciņa:)
Ha! Vēl bilde, kurā izskatos kā grūtniece. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru