svētdiena, 2013. gada 19. maijs

Nordea maratons 2013

Pārlasīju pagājušā gada ierakstu. Es tāpat kā Diāna (tikai pirms gada) nogāju tos 5km, iekļāvos nepilnā stundā. Kauns, kauns... neesmu neko trenējusies, vispār fiziskās aktivitātes(minimālas) atsākušās vien tagad. Un tomēr šodien jūtos kā pati noskrējusies... Maratona noskaņās dzīvoju kopš piektdienas vakara, kad pēc garās darba dienas, nogurusi, tomēr iegriezos pakaļ visiem maratona pričendāļiem, jo izsniegšanas vieta diezgan tuvu darbam.
Ja šovakar TV nebūtu dzirdējusi organizētāju uzsišanu sev uz pleca, paklusētu, bet man nepatika vismaz 3 lietas:

  • greizie starta laiki pēdējo norādījumu lapā, kā dēļ man gandrīz pēdējā mirklī sākās panika;
  • saņemtās somas kvalitāte (pirms gada bija labāks materiāls, bet šai pat kniedes nebija vietās!);
  • datu noplūde (man tika iemainīta sveša izprintētā vēstule, bet es to pamanīju tikai mājās, un tad es tā pa īstam novērtēju tur norādīto beigu soli - iespēju pārbaudīt, vai saņemts īstais numurs!)
Ļoti patika, ka pie numura saņemšanas nebija rindas, vismaz piektdienas vakarā ap 7. Nedaudz uzkavējos, lai atrastu savējā skrējēja vārdu lielajā plakātā:
Un iemūžinātu šo BMW:
Vakar pārlapoju žurnālu "Maratons", kura dēļ tapa viens no ierakstiem blogā. 
Šodien devos uz krastmalu kā līdzjutēja. No starta brīža ir sliktas kvalitātes video, bet es to atļaušos ielikt, lai saprastu, cik daudz cilvēku skrien 5km! Starta signāls jau dots, bet pūļa vidū kustība vēl nenotiek...
Nezinu par citām atvēsināšanās iespējām karstajā dienas vidū, bet iespaidīgi pa gabalu izskatījās 2 Brīvostas atsūtītās brīvdabas dušas:
Mans skrējējs gan bijis tik aizrāvies ar tiešo uzdevumu, ka neko tādu nav manījis:) Rezultātā finišēja par minūti agrāk nekā pērn. Man liekas, ka sākumskolniekam 5km šādā karstumā ir ekstrēms pasākums, bet tieši šī vecuma puikās pie finiša redzēju patiesu degsmi! 
Jā, un kam gan nepatīk medaļas. Mums šī šķiet smukāka par pērno!
P. S. Lai vienuviet, pievienoju bildes no maratona rīkotāja:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru