svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

Ātrā sestdienas rīta kūciņa

Ātra gatavotājam, bet ne tik ātra ēšanai:) Man viņa vislabāk garšoja apmēram pēc 4h nostāvēšanas ledusskapī, kad vēl nebija absolūti ievilkusies.
Tāds tradicionāls variants ir taisīt Selgas cepumu - biezpiena torti, lai gan es to esmu uztaisījusi tikai vienu reizīti, bet šis variants man patīk un garšo daudz labāk. Protams, viedoklis subjektīvs:)

Izmantoju:
  • 32 cepumus (+1 sadrupināju virsū);
  • apmēram 1/2 l skābā krējuma;
  • nedaudz cukura, bet varbūt var nelikt nemaz;
  • 4 banānus.
Uz virtuves dēlīša izliku cepumus 2x4, uz tiem virsū klāju maisījumu no krējuma, cukura, sīki sagrieztiem banāniem. Cepumu kārtas man bija 4, maisījuma - 3, virsū tikai krējums un drupināts cepums. Tad liek ledusskapī ievilkties.
Vakar gan pirmie gabaliņi tika apēsti pirms visiem termiņiem, jo bērniem tā kūka nelika mieru.

2 komentāri:

  1. Ļoti saprotu tos bērnus, kam kūka nelika mieru... man arī neliktu! :))))) Forša, vienkārša kūka! Tās ir visgaršīgākās! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tur jau tā lieta, ka vienkārša! Lai taisītu ar biezpienu, man vēl jāatrod normāls, garšīgs biezpiens, ar šo - nekādu problēmu!

      Dzēst