ceturtdiena, 2016. gada 21. janvāris

Oktobris - decembris

Ja vien es tā blogotu, kā dažbrīd uzsāku gatavošanos svētkiem...:) Bet turu solījumu uzrakstīt plānotās ziņas, kas jau te arī gozējas melnrakstu līmenī:)
Nepiekrītu, ka cilvēks nemācās no savām kļūdām. Es mācos, vismaz no dažām. Zinu, ka decembrus bez maz varu izsvītrot no dzīves, jo tajos ir daudz darāmā, ka bieži vien 1. decembrim it kā uzreiz seko kāds 15. decembris:) Darbā mums aizvien piešķir Ziemas brīvdienas, sākot ar Ziemassvētkiem, bet mans plāns ir tāds, ka svētku priekšdarbiem līdz tam patīkamajam momentam ir jābūt galā:)
Pēdējiem Ziemassvētkiem sāku gatavoties jau oktobrī. Sapirku putuplasta bumbas un adatiņas, sāku ar dekoratīvo caurumotāju izspiest puķītes no krāsaino kartonu atlikumiem un pa vakariem, klausoties TV3 ziņas un "Bez tabu", balto ietērpt krāsās:
Šīs bija ar domu kā eglītes rotājums, lai gan praktiski tās var rotāt telpu vai katru dienu:) Šādus dekorus izmanto arī kāzās.

Man patīk, ka ik gadu arī lielie saldumu ražotāji rada skaistus svētku iepakojumus. Pērn gan mana vēlme bija atrast tādus našķus, ko ražo vietējie, bet vēl ne tik pazīstamie uzņēmēji.

Savukārt atklātņu jomā tika iztīrīti visi agrāko gadu krājumi. Gaume mainās un vienmēr kaut ko gribas vēl pielikt klāt, rezultāts mainās:) Pagājušajā gadā, laicīgi visu ieplānojot, laicīgi aizejot uz pastu, piebildīšu, ne vietējo, jo tur, eju, kad eju, taču rindas ir oi! oi! - nu negribas man stundu stāvēt rindā dēļ aploksnēm un markām... apsveikumi tika sarakstīti ar roku un laicīgi nogādāti līdz pastkastei:) Jāsaka, kas gan popularizēs apsveikšanos caur pastu, ja ne tie, kuri paši taisa atklātnes:)
No jauna izgriezu vien vienu atklātni - visu ar zvaigznēm:
Nu ir sācies jauns gads. Atceros, draudzenei reiz bija ideja, sākot ar janvāri, nopirkt kādas dāvaniņas, tad vismaz gada nogalē nebūtu bankrots... Līdz pirmā mēneša beigām desmit dienas, bet man nav ne jausmas, ar ko pildīšu šī gada dāvanu maisiņus:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru