sestdiena, 2015. gada 18. aprīlis

Nogurušas mammas kēksiņi:)

Sākšu ar nelielu ievadu. Šobrīd rit kampaņa "Mammu! Tu esi vajadzīga!". Gribas nocitēt A. Kincas teikto jaunākajā "Ievā": "Trauki taču var palikt nemazgāti, ja tu esi nogurusi. Varbūt biešu zupas vietā vari ātri izvārīt makaronus. Tu esi pelnījusi tasi tējas, pacelt kājas gaisā un 15 minūtes nedarīt neko. Varbūt labs sejas krēms mammai ir svarīgāks pirkums par kārtējo mantu, kuru tev dīc mazais diedelnieks."
Par sevi varu teikt, ka lai kā ēstgatavošana nav mana sirdslieta, es to daru gandrīz katru dienu un reizēm man pat "atveras čakras" un es virtuvē pavadu ļoti daudz laika. :D Toties svešās virtuvēs gatavošana man nevedas... Citādi ir ar tīrīšanu. Man patīk to darīt visur, bet jau sen neaizraujos ar sterilitāti un man "nemetas pumpas" no kaut kur pamestas netīras krūzītes. Jā, nepatīk, ka tā sanāk, taču arī es vakar atļāvos, nenomazgājot traukus, ieritināties gultā un palasīt žurnālus:) Biju tik nogurusi...
Neskatoties uz to, biju iecerējusi piektdienas pēcpusdienā pagatavot ko gardu. Bez neikdienišķām vakariņām tapa arī kēksiņi.

Izejvielas:
400g vai 450g sausā kēksa maisījuma (lūk, tieši tāpēc šoreiz šī ir nogurušas mammas recepte:) citkārt, protams, gatavotu pati:) );
paciņa magoņu sēkliņu;
nedaudz taukvielu mīklai;
1 neliels burkāns;
valrieksti (ne pārāk daudz);
formiņas cepšanai.

Pamatmasu sagatavo, kā norādīts uz maisījuma paciņas. Tai pievieno magones un mazās skaidiņās sarīvētu burkānu. Pēc tam uz pannas izvieto formiņas (man mīkla pietika 16 kēksiņiem) un piepilda ar maisījumu nedaudz pāri pusei. Ļoti ērti to darīt ar konditorejas maisiņu, taču var iztikt ar visparastāko ēdamkaroti:) Pēc tam katrā ieliek vairākus valriekstu gabaliņus (drupinātus). Cep 200 grādu temperatūrā aptuveni 15 - 20 minūtes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru