piektdiena, 2015. gada 13. februāris

Februāris - mīlestības mēnesis - 13

"Corvallis, OR the Heart of the Valley. Marys Peak in the background. Love is in the air." @Christi Spadoni Spadoni Spadoni Hadley 
http://www.flickr.com/photos/rleepics/6342419776/lightbox/
***
man nevajag vairāk

man ir jau daudz

Dievs baltu gaismu sijā

pār zemi un debesīm - dienu šo

kad visi laimīgi bijām
ir sirdis kā putni

ar sakļautiem spārniem

bet vienmēr vienmēr grib lidot

un atveras debesu plašumi putniem

kas vienu dziesmu spēj dziedāt

tā dziesma - bez vārdiem

bet skaņa - no gaismas

tā dziesma - caur putnu sirdīm

tā lejas un lejas un nav tai beigu

jo cilvēku sirdis ir skaistas

mēs - cilvēki - putni

Dievs to mums ir devis -

spēt zilās debesīs lidot

un dzirdēt tos vārdus

kas pasauli pilda

ar laimi un mīlestību

ir sirdis kā putni

ar sakļautiem spārniem

bet vienmēr tās vēlas lidot

nāc kopā ar visiem! -

mēs atvērsim spārnus

mēs spēsim ar gaismu dzīvot



man nevajag vairāk

man ir tik daudz

es - cilvēks ar putna sirdi

mīt manī tā gaisma

ko Dievs mums sūta

tā - balta balta - tik skaista

tu - arī putns ar cilvēka sirdi

plet spārnus un veries uz augšu

ļauj dvēselē ielīt tai debesu rasai

ļauj savai dvēselei lidot...
(I. Tora)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru