pirmdiena, 2014. gada 5. maijs

Brīvdienas

Oficiālās LV piecas brīvdienas tikpat kā beigušās. Laiciņš aiz loga tāds (un arī iekšā tāds), ka gribas vien satuntulēties un dzert karstu tēju:)
Mānīgi agrajā pavasarī esmu vīlusies:) Līdz šim man nebija atmiņu par sniegu pēdējā pavasara mēnesī, bet, kā raksta Vikipēdija, tad 1953. gadā Kazdangā snidzis pat 29. maijā! Man tas likās nenormāli pat 2. maijā:)
Sniegpārslas todien krita, kūstot gaisā, taču šorīt, kad esmu jau Rīgā, baltums klāja laukus, ziedošos ķiršus, ievas, narcises, tulpes... Par to liecina arī Latvijas lielākā briežu dārza īpašnieka ieraksts Twitterī (aktrise Tatarinova domā, ka tā ievas maskējas:) ).
Pēc neesošās ziemas, bet bijušā kailsala man viss šķiet tik tukšs, panīcis... Ne vienam vien puķu dobju īpašniekam izsalušas rozes, hiacintes, narcises, prīmulas... Un arī tas, kas izglābies un šobrīd zied, zied īsākos kātiņos, kā citgad. Un kā sniegs ietekmēs ziedošos augļu kokus un krūmus, zemenes? Šogad ne tik bagātīgi zied pat pienenes, bet starp sniegiem un lietiem man izdevās ievākt nedaudz gaiļbiksīšu ziedu:)
Un pamanīt kādu zilu vaboli...
Šorīt internetā meklēju, kas tā tāda:) Uģa Piterāna blogā atradu interesantu informāciju un secināju, ka tas ir ne vien retums, bet arī tāda "dzegužvabole", jo pēcnācējus pati neaudzina:)
Dzeguzes arī kūko un stārķi pēc vardēm lūko:) Dārza darbos mums cītīgi asistēja LV nacionālie putni - baltās cielavas.
Ak, jā, un vēl visam pa vidu pavisam spontāni pirms brīvdienām steidzu griezt vienu darbiņu, lai piedalītos kādā ekspreskonkursā, kurš noslēgsies rīt.
Šodien esot (un prognozējas, ka būšot) mēneša aukstākā diena. Nenosalstiet!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru