piektdiena, 2013. gada 7. jūnijs

Nedienas ar zābakiem ved uz Dziesmu svētkiem!

Bērns atkal palicis bez gumijas zābakiem, jo viņu gluži vai pievelk lietas un vietas, kur tos pārdurt, pārgriezt, un labāk ar' ir, ka cieš tikai šie gumijas izstrādājumi. Rīgā šādus zābakus mums nevajag, jo tiek apgalvots, ka uz skolu tādos neviens neiet! Un sava daļa labuma no tā ir, jo, kopš manējam vairs neder 35. izmēra gumijas zābaki, nezinu, kur tos meklēt???  (Iekomentējiet, ja ziniet!!!) Tā nu otro gadu izlīdzos ar mazā izmēra sieviešu gumijniekiem, kaut arī tādus atrast grūti, un parasti nav nekādas izvēles modeļos un krāsās. Šodien devos "sirojumā" uz lielo Maximu, biju priecīga, ka atradu ko piemērotu:)
Tā kā ne lielas Maximas, ne Jyski man itin nekur nav pa ceļam, nesteidzīgi pastaigājos pa veikaliem, ļaujot "uzķerties" lietām, ko man varētu vajadzēt. Lūk, atcerējos, ka noderētu nedaudz vaskadrānas. Gribējās kaut ko košu (jā, man ļoti patika ar saulespuķēm, bet vaskadrāna tiks lietota vasarā, tamdēļ rudens ziedu tematiku izsvītroju:)), un tā nu palūdzu man nogriezt šo, kas attēlā. Parasti mani neinteresē pārdevēju gaume un viedokļi, ja pati uz tiem "neuzprasos", bet šodien man tik forši pateica, ka tamdēļ arī gribējās uzrakstīt... Kamēr es pati biju citās savās domās par krāsu košumu, asociācijām, mani "atgrieza" Latvijā! Nezinu, kā es pati to uzreiz neieraudzīju, bet tagad es tur redzu tikai un vienīgi tautiskos brunčus. Tātad vaskadrāna Dziesmu un Deju svētku laikam:)

2 komentāri:

  1. Pirmā doma, apskatot tikai bildi, tā tā -gatavojamies Dziesmu svētkiem, kā tu saki, tautiskie brunči, bet še tev -vaskadrāna!!!
    Tik košu pat neesmu manījusi nekur, vismaz nevaru ātrumā atcerēties, bet man arī patiktos tāda :))

    AtbildētDzēst