trešdiena, 2013. gada 17. aprīlis

Lavašs ar forelīti

Esmu no tiem, kuriem ēst gatavošana nav sirdslieta, vajadzīga liela piespiešanās un iedvesma, lai daļu dienas pavadītu virtuvē:) Un vairums ēdienu man negaršo vispār vai garšo tikai, ja pašas taisīts. Tā ka kafejnīcas, restorāni un ēšana pie citiem - tas nav mans!
Kā nosaukt dienu, kad esmu pagatavojusi pirmo, otro un desertu, un vēl sagribējusi, ko uzrakstīt blogam par šo tēmu? Jūtos, kā normu pārpildījusi:)
Tātad, solītais lavašs ar foreli:

Nepieciešams:
lavašs
kausētais siers (es pieturos pie klasiskā Dzintara),
forele (jā, jā, man tā forele patīk labāk kā lasis!, un visbiežāk pērku gatavu un konkrēti šī ražotāja.
dilles (svaigas, īstajā sezonā ievāktas, vislabāk no pašu dārza, var būt saldētas).

Vispirms izklāj lavašu, ko noziež (no vienas puses) ar kausēto sieru. Virsū liek foreles strēmeles (var sagriezt vai saplēst).
Pārber ar sasmalcinātām dillēm.
Sarullē, ietin pārtikas plēvē, folijā vai kā citādi un liek sasūkties:)

Labu apetīti!

2 komentāri: