pirmdiena, 2012. gada 19. novembris

Sapņu komanda 1935

Kauns atzīt, bet vēl dažas nedēļas atpakaļ es par šo filmu nezināju neko. Draugiem.lv nejauši pamanīju, ka draudzene mēģinājusi iegūt ielūgumus. Tālāk viss notika tik automātiski un ātri, un ielūgumi bija tikpat kā rokā, atlika vien aiziet uz kādu no kasēm un izņemt! Iepazīstoties ar internetā pieejamo info par šo filmu, nodomāju, ka dēlam jau nu noteikti patiks, bet man? Vispār jau bieži piedalos dažādos konkursos un ne vienmēr mani saista balvas, tad iepriecinu ar tām citus:) Šoreiz bija sajūta, ka nevaru neiet...
Tā nu šodien biju uz īpašo LMT seansu. Patika kinoteātra telpas (sen kā redzētas pēdējoreiz, taču šoreiz bija gana laika atgāzt galvu, lai papriecātos par skaistajiem griestiem), kuras par smukām atzina arī bērns (viņš šeit bija pirmoreiz). Patika filma un īpašā aura, kas valdīja zālē.  Patika humors, kas parasti saviļņoja arī daļu klātesošo. Noslēgums mani ļoti aizkustināja, kaut kā aizgāja skaudrums līdz sirdij, ka daļa komandas pēc nepilniem 10 gadiem vairs nebija starp dzīvajiem... Titrus pavadīja aplausi. Pēc kino es ko tādu piedzīvoju pirmoreiz! Un man atkal bija tā labā reklāmas sajūta, ka valsts man piešķīrusi papildus brīvdienu, lai es to jauki pavadītu ar ģimeni! TV3 gan vakarā runāja par Latvijas kino nākotni, kura, kas, protams, neizbrīna, ir apdraudēta, jo pašmāju filmu apmeklējums ir sevi neatpelnošs:(
Tāpēc aizejiet! Atbalstiet savējos!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru