pirmdiena, 2012. gada 19. novembris

18. novembris

Latvijas dzimšanas diena pagājusi... Šorīt piecēlos agri, jo modinātājs zvanīja pēc darbdienu grafika un es (nu ārkārtīgi netipiski sev!) nolēmu, kāpēc gan ne? Vakar internetā uzgāju kārtējo "zelta adresi", kura mani vilināja doties aizvien tālākos labirintos, kamēr prāts lika skatīties pulkstenī, kurš jau rādīja 19. novembra stundu. Gulējusi esmu maz, bet, par laimi, ir vēl viena brīvdiena (šobrīd lietaina), kurā pašlaik ieplānots ir tikai gājiens uz kino.
Pateicībā tam, ka šī brīvā diena ir 18. novembra sakarā, nolēmu uzrakstīt par radoši latvisko. Es izturos toleranti pret visām idejām, kamēr citi latvieši diskutē, vai ir pieņemami "apēst karogu", ļaut bērniem taisīt karodziņus austriskās krāsās un nepareizās proporcijās, noslaucīt kājas uz paklāja ar LV simboliku...
Šī ir manējā - tāds spontāns idejas piefiksējums, izlaists caur rokām, lai neaizmirstas, bet īsti ne tas, uz ko tiecos...
  
Atliek vien piemeklēt krāsas un arī šādi var pagatavot latvisku dekoru.
Afganistānā dienošos karavīrus sveikuši simtiem Latvijas skolēnu 
Tiek gatavotas kartiņas, tās var būt ļoti vienkāršas.
 
Skatoties šīs ziedu kompozīcijas, aizdomājos, vai novembrī vēl asteres?  
Arī sveces var izkārtot sirsnīgi,
  
  
 
Citi piedomā par apavu stilu. 
  
Auseklīši ir ne tikai Latvijā.  
Un kur bez vēderpriekiem, topā 
  
 
 Zemeņu un banānu Čūskas 
Un šis tas eksotiskāks!
Šīs ir idejas (adreses), ko esmu atradusi gan meklējot idejas svētku noformējumam, gan nejauši. Esmu ar dažām šur tur citur padalījusies, bet līdz blogam tās nonāk tikai šodien. Es pagarinu sev svētku sajūtu, bet citiem... citiem noderēs nākamgad:)
Un pa šo laiku lietus ir mitējies, aiz loga koki ar stikla pērlītēm:)
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru