svētdiena, 2012. gada 1. aprīlis

Pūpolsvētdienā

  Ārā ir saulaina diena. Parasti tādas mani uzlādē pozitīvi, bet šodien tāds kā 1.aprīļa joks - nekas īsti nevedas, krīt no rokām. Neuztveru to traģiski, jo ir Pūpolsvētdiena, brīvdiena, var atļauties palaiskoties, vai ne?
  Atpūšos un nedaudz piedomāju par nākošajiem svētkiem - Lieldienām. Mūsmāju ''radošajā darbnīcā" tapuši vairāki dekori uz balonu bāzes:


 Vēl Lieldienu sakarā tapuši mani pirmie izgriezumi kartonā, kuri arī atveduši mani pie blogošanas, jo pašlaik nezinu, kur vienuviet atrast man interesējošās lietas latviešu valodā?
 Izskatās gan jau tieši tā, kā ar "pirmajiem kucēniem", bet iedvesmota esmu turpināt :)
Internetā esmu redzējusi arī ideju par šāda materiāla izmantošanu:
esmu vēl domās, ko darīt, kādas tehnikas izmantot...
 Tā nu atkal mana dzīvīte grozās ap papīriem (šādā vai citādā veidā) :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru